Things that makes it worth to live

Har haft en väldigt bra helg med massor av kompisar och roligheter. Synd att helgen går så förbannat fort att man knappt ens hinner blinka. Men det är bara att bita ihop och ta sig igenom skolveckan och se fram emot nästa helg när man får ytterligare lite frihet.

Hoppas på att vi kommer undan någorlunda med läxorna den här veckan, är verkligen brutalt opepp på den biten. Annars börjar man väll komma in i det mer nu, jag har ju dessutom lite andra ämnen som jag inte läst tidigare på samma vis. Eftersom jag går på ekonomilinjen så läser vi företagsekonomi och privat juridik nu i ettan.

Aja har sovmorgon då jag börjar 11.05 imorgon så nu ska jag krypa ner i sängen och slå på tvn. Tju tju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: