Tävling i Boxholm

Igår var jag som sagt på tävling igen med Valle för att se hur han skulle bete sig. Det var bara en lokal LB så inget märkvärdigt. Han var inte enkel kan jag lova då det inte fanns någon motor för fem öre så jag fick verkligen kämpa. 

Inne på banan var han också ganska seg och började göra en del dumheter, han provade två gånger med det där knepet han lärde sig att få av mig på. Men satt kvar och fick runt honom felfritt i båda faserna. Tillslut gav han med sig också. Var inte nöjd med rundan men kändes skönt att få vinna över honom och komma runt utan några fel som jag inte ens kan rå för. Sen var det väl kul att få som belöning med att vinna klassen trots att det inte var något speciellt. 

Vet inte exakt när nästa tävling blir men har väll planerat in Mjölbys v.43 så får vi se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: