Ni vänjer er antagligen

Det här med nattinlägg börjar numera bli en vana.. Tyvärr hinner jag inte just nu blogga under dagarna, men ska försöka skapa tid. Vet inte vad jag ska säga om förgående dag riktigt, jag har städat, hjälpt till lite här och var, ridit Valle och tagit mitt första dopp i sjö i år! (Observera att det rent utsagt var j*vligt kallt). Nu bör jag i alla fall sova med tanke på att jag ska med bussen till Väderstad tidigt i morgon bitti. Blir en dag där med Nina, röjning, pyssel, ridning osv. Ska även in till Vadstena en sväng med bästa vännen Julle efter jag kommit hem. Mycket kul. Sedan ska jag lägga mig tidigt efter som i morgon, torsdag, ska jag upp för att jobba på fiket då det är Johannamarken i Ödeshög. Uppdaterar när tiden tillåter igen. - Bild på Valle från Vetlanda. Han tyckte om att rulla sig om och om igen ca 10ggr så fort vi släppte in honom i dagsboxen. Så mysigt att han till och med struntade i att han var helt nyborstad och ren..



Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

Sv: Usch, ja jag kan förstå att det var riktigt jobbigt :( <3

2012-07-27 @ 10:56:44
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: