Nollningsfest

Min helg har varit helt späckad med saker att göra så känner mig skapligt utmattad plus att jag är sjuk med, jordens förkylning har jag gått med i en vecka nu.

I fredags jobbade jag direkt efter skolan till sju, hem snabbt för att duscha och fixa mig eftersom det var nollningsfest på kvällen. Det blev faktiskt en toppen kväll som slutade med hur mycket folk som helst! Somnade väll vid fyra och gick upp vid sex igen för att jobba i sju timmar... Segt. Efter åkte vi och hämtade Valle för att rida här hemma så kom väll hem vid åtta igen. Lite senare träffade jag Alma och Vilma, vi snackade lite med Hugo, Nyberg och Manne på bk innan vi drog o kika på film hos Hugo. Fast jag sov mest i söffa haha.

Idag har jag varit i lnkp och kört laserdome med elitlaget vilket var jätte kul. Har käkat hos farmor efter och även träffat Alva. Så ska väll lägga mig snart eftersom det är skola i morgon igen... Tur jag har sovmorgon till fem över elva!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: