Tiden går som ett spett

Brutal ångest över att tiden går så fort. Har överlevt en hel första vecka i skolan efter ett långt skönt sommarlov. Äntligen när det blir helg och man får vara hemma och göra nästan vad man vill så bara spinner tiden iväg och tjoff är det måndag igen.

Jag tror det kommer bli rätt bra i skolan sen när man vant sig och kommit in i allt. I början har det bara känts som att man vill tillbaka till gamla klassen och lysing. I fredags var det i alla fall programdag, då var alla som går på ekonomilinjen (för min del) ute hela dagen. Först paddlade vi kanot och senare körde vi lekar mm. Efter skolan jobbade jag och direkt efter åkte jag in till Mjölby igen för att köra brännboll med klassen och treorna. Mötte upp Julia och Sabine senare så åkte vi hem till bynn med David o nåra. Igår fick jag gå upp klockan 6 för att jobba. Senare på dagen var jag på kalas och var även med min gulle som sov här inatt. Haha vi skulle kolla skräckfilm men somnade så fort vi satt på den. Ska äta snart o sen ner till vättervallen med Alva och Jullis. Gött.

-Bild från Julle. Saknar det så!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: