Stockholms resa

I torsdags var som sagt alla nior i Stockholm. Vi var borta hela långa dagen så trött var man minst sagt, speciellt efter endast två timmars sömn med för den delen.

Började med att vi åkte till något teknikmuseum där vi kolla runt och tittade på en 4D bio. Efter åkte vi in till själva Stockholm där vi började med att gå en stund på gamla stan för att straxt därefter besöka livrustkammaren innan vi skulle in på riksdagen. Sen hann vi bara gå en stund igen på stan innan vi tig färjan ut till Gröna Lund där vi spenderade hela kvällen.

Var en toppen dag faktiskt och blev ännu bättre med att vara kompledig dagen efter. Nästan hela fredagen spenderade jag ihop med Nina. Vi red Kursinskis hästar och tränade även Valle vilket gick strålande. När jag kom hem åkte jag och mamma till stallet för att fixa inför dressyrtävlingen som jag hjälpte till på idag och passade även på att rida ut en sväng på Blixten då. Resten av kvällen spenderade jag ihop med min älskade Julle.

Resten av min helg tar jag nog i ett annat inlägg eftersom detta redan blivit så långt.



Kommentarer
Postat av: Alva

svar: Det tycker jag verkligen, så fina är vi!:* <3

2013-05-26 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: