Drömschabrak

Igår var jag förbi Sharpman och beställde mina stövlar ifrån dem istället. Jag har fortfarande inte fått något spikat svar från Charlies så imorgon beställer de hem dem på Sharpman.

Det huvudsakliga med det här inlägget är att jag hittade ett schabrak som jag helt kärar ner mig i. Det är ett brunt från Kingsland med ljusare passpoaler. Har så mycket schabrak redan, men efter jag fått mina stövlar ska jag kolla över min ekonomi. Ett nytt älskvärt schabrak välkomnar man i 10/10 fallen!



Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

Det schabraket är så snyggt!! har också tittat på det jätte mycket, det är underbart fint! :) <3

2013-03-03 @ 22:17:03
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: