I Stockholm

Befinner mig nu i Stockholm där jag varit sen igår kväll. Idag har vi badat i Östersjön vid några klippor, ätit pizza och glass ute på skärgården samt varit här i stugan där mammas moster med familj bor (de bor i sitt hus medans vi bor i deras lilla stuga). Så ikväll har vi ätit tacos och varit ute på promenad.

Imorgon ska vi åka till mammas mormor och morfar för att hälsa på dom en sväng, vilket är den största anledningen till att vi åkte hit. Ska även till mammas kompis och hennes familj som vi inte träffat på många år. Innan vi åker hem senare imorgon kväll ska vi nog in till stan för att handla lite och troligtvis gå på något museum.



Kommentarer
Postat av: Maria Forsberg

Hej Moa! Det är min dotter Agnes som äger Marabou nu. Vi bor i Värmland och hittade din blogg när vi googlade på Marabou:-) Det går inte att öppna bilden där du berättar om Tarragonas pappa och mamma,frågan är om du kunde skicka bilden på Marabou till oss om du har den kvar? Agnes skulle bli jätteglad (och jag med)adressen är [email protected]
Tack på förhand
/Maria
ps. Marabou och Agnes ska tävla lätt D hoppning på lördag

2013-07-10 @ 09:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: