De Niro på ingång

Minns ni att jag nämnde att jag troligtvis har ett par stövlar från De Niro på ingång?

I vilket fall som helst hörde de aldrig av sig angående om de kunde få hem stövlarna i brunt till mig. Så jag mejlade dom förra veckan för att fråga igen. De svarade att det skulle gå bra så nu väntar jag bara på att en från Charlies ska höra av sig till mig om själva beställningen igen. Hoppas på att det kan gå undan då jag egentligen hade velat ha dem tills elitserien börjar, och det är redan nu i helgen, alltså för sent för att det skulle vara möjligt. Men vill så väldigt gärna ha ett par nya stövlar till helst andra omgången som går vecka 12. Jag är nämligen så trött på mina tretorn nu.



Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej,
Har ett par lika dana fast i svart, och dom är helt underbara !

kram :)

2013-02-25 @ 18:02:41
URL: http://ttanjajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: