Festhelg

Den större delen av min helg har bestått av festligheter! I fredags drog jag, Julia och Lena ner till ÖIK på fest. Det blev faktiskt en riktigt lyckad kväll med massvis med folk. Igår var det fest i Mjölby som jag, Julia, Virre och Lina åkte på. Dock åkte vi hem ganska tidigt igen. (Bilderna är från i fredags).

I hästväg har det varit lite lugnare denna helg då vi inte tävlat, (nej då inte alls avis på alla som åkt till Ljungby..). Mamma longerade i alla fall Valle igår och jag red BB, Bettan. Nästa helg åker vi till Jönköping och tävlar så denna vecka bli det hårda tag!



Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

sv. Tack så jätte mycket va snäll du är! <3

2013-04-07 @ 21:04:35
URL: http://juliasjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: