Sista natten 2012

Ibland kan jag få konstiga tankar, som nu. "Det är sista natten jag kommer somna 2012". Faktiskt är det helt sinnes vad tiden går fort, det känns som att jag minns varje dag under detta år, enda sen förra nyårsafton. Det har nog varit det bästa året under mitt liv, dock är ju tyvärr inte livet alltid en dans på rosor. Har även gått igenom mycket jobbiga saker under årets gång. Men vi får helt enkelt se framåt, nya möjligheter och upplevelser väntar.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Har legat på soffan och tittat på Avatar bl.a. Imorgon där emot har jag lite mer på schemat med tanke på att det är nyår, men det skriver jag inte om förens imorgon.

- Jag förstår inte hur man kan sakna någon så pass. Ingen dag blir densamma utan min alldeles egna älsklingsponny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: